ашық сабақ жоспары » "О.Мухаммадий атындағы орта мектеп" КММ
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"О.Мухаммадий атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
13
апрель
2017

ашық сабақ жоспары

Пәні:Физика

О.Мухаммадий атындағы орта мектеп

тексерілді

Күні:

Прниязова Н.С.

 

Сынып:

8а- сынып

 

Сабақтың тақырыбы:

Қайнау. Меншікті булану жылуы.

 

Сабақ негізделген Оқу мақсаты

1.Қайнау процесін түсіндіру

2.Меншікті булану жылуы туралы мағлұмат беру.

3.Меншікті булану жылуы ұғымы туралы түсініктерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.

Оқу нәтижелері

Барлық оқушылар:Сұйықтардың қайнау физикалық құбылысының мәнін аша алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Қайнау кезіндегі сұйық  температурасының тұрақты екенін,әртүрлі заттардың қайнау температуралары туралы біледі.

Кейбір оқушылар: Меншікті булану жылуы ұғымы туралы түсініктерін есептер шығаруда қолдана алады.

Әдіс-тәсілдер

Формативтік бағалау, өзін-өзі бағалау, сын- тұрғысынан ойлау, АКТ қолдану.

Дереккөздер

Б.М.Дүйсембаев,Г.Ж.Байжасаров,А.А.Медетбекова. Физика 8-сынып,Алматы «Мектеп» 2012 жыл.

Алдыңғы оқу

№3 зертханалық жұмыс: Ауаның ылғалдылығын анықтау.

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Оқушы әрекеті

Ұйымдастыру 3-мин.

Басталуы:

Психологиялық ахуал

 

Заттың агрегаттық күйіне қарай

Сынып үш топқа бөлінеді:

1.Қатты,2.сұйық,3.газ

Шаттық шеңбері

Білім

Үй тапсырмасын пысықтау.

Миға шабуыл:

1.Заттың неше агрегаттық күйлері бар?

2.Қай зат осы үш күйде де бола алады?

3.Зат не себепті қатты,сұйық,газ күйінде болады?

4.Сұйықтың буға айлану процесі қалай аталады?

5.Сұйықтың бетінде жүретін булану қалай аталады?

6.Буланудың қарқындылығы неге байланысты?

7.Сұйық буланғанда энергия жұтыла ма,бөліне ме?

8. Будың сұйыққа айлану процесі қалай аталады?

 

 

Балама жауаптары бар тест.

1.Ауаның ылғалдылығын психометрмен өлшей ма?

Иә     жоқ

2.Құрғақ термометр буланған сұйықтың температурасын көрсете ма?

Иә     жоқ

3.Психрометр екі термометрден тұра ма? Иә   жоқ

Ауадағы су буының шық нуктесін анықтау үшін  Ламбрехтің конденсациясын пайдаланады ма?        Иә        Жоқ

Түсіну

Тәжрибе көру арқылы ой қозғау. Судың қайнауын және буға айналу құбылысын тәжрибе арқылы корсетемін.

Ойын жеткізеді,түсінігі кеңейеді.Тақырыптың басты идеясын аша алады.

Сабақтың ортасы  Қолдану 15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

 Ресурс: Тақырыпқа сәйкес тапсырмаларды орындау дағдысын  қалыптастыру.            Топтық жұмыс:                                                                     I-топ                                                               1.Қайнаудың алдында сұйықта қандай құбылыстар пайда болады?                     2.Сұйықтың қайнауының, оның булануына айырмашылығы неде?

II-топ

1.Сұйықтың қайнауы қай кезде басталады? 2.Сыртқы қысымға сұйықтың  қайнау температурасы қалай тәуелді болады?        

   III-топ

1. Бірдей температурадағы су және молекулаларының ішкі энергиялары бірдей ме?                                                                      2.Меншікті булану жылуы нені көрсетеді.

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау.                 I-топ                                                                      1.Неліктен өзеннен ыстық куні шомылып шыққанда тоңамыз?                                                2. Далаға жайылған кір ашық желсіз күні кебе ме? Әлде желді күні тез кебе ме?Неге?                                 3.11кг су буы конденсацияланғанда қандай жылу мөлшері бөлінеді?                                         4. 100 °С-тан 0°С қа дейін салқындатылған  массасы  5 кг су қанша энергия мөлшерін бөледі?

II-топ                                                                          1.Суды қыздырмай- ақ  қайнатуға бола ма? Жоқ                                                                                             2.Стакан мен табаққа массалары бірдей су құйылған. Бірдей жағдайдағы осы екі ыдыстың қайсысындағы су тезірек буланады? (Табақтағы. Себебі оның бетінің ауданы үлкен.) 3. «Аузы күйген үрлеп ішеді» деген мақалдың тұрмыс тіршіліктегі мағынасы және физикалық тұрғыдан түсіндір.                                                4.Көсеуің ұзын болса, қолың күймейді дегенді физикалық  тұрғыдан түсіндір.

III-топ                                                                             1. 0°С температурада массасы 10кг суды қайнағанға дейін ысытып, одан ары оны буға айналдыру үшін қандай жылу мөлшері жұмсалады?2.0°Стемпературадағы 2кг мұзды ерітіп 20°С қа дейін жылыту үшін қанша жылу мөлшері керек?( <!-- [if gte msEquation 12]>(λ=3,14×105 <!-- [if !msEquation] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [endif] --> Дж/кг, с=4200Дж/ кг <!-- [if gte msEquation 12]> <!-- [if !msEquation] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [endif] --> ) 3. -10 <!-- [if gte msEquation 12]> <!-- [if !msEquation] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [endif] --> температурадағы 2 кг мұзды толығымен буға айналдыру үшін қанша жылу мөлшері  керек? ( <!-- [if gte msEquation 12]>λ=3,4 ×105Джкг,) t° <!-- [if !msEquation] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [endif] --> =0 <!-- [if gte msEquation 12]> <!-- [if !msEquation] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [endif] --> , <!-- [if gte msEquation 12]>См <!-- [if !msEquation] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [endif] --> =2100 Дж/кг <!-- [if gte msEquation 12]> <!-- [if !msEquation] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [endif] -->   <!-- [if gte msEquation 12]>Ссу=4200Джкг℃, <!-- [if !msEquation] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [endif] --> r=2,3 <!-- [if gte msEquation 12]>×106 <!-- [if !msEquation] --> <!-- [if gte vml 1]> <!-- [if !vml] --> <!-- [endif] --> <!-- [endif] --> Дж/ кг

 

 

 

                

                                                   Әр топтың окушылары берілген тапсырма бойынша жауабын постерге түсіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топтың оқушылары ойлана отырып,топпен бірігіп сұрақтардың жауабын мұғаліммен бөлісе отырып талқылайды. Бас бармақ  арқылы бағаланады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

2-мин

 

 

Жинақтау

Тақырып бойынша алған білімдерін жинақтайды.                                                         1.Қайнау дегеніміз не?                            2Меншікті булану жылуын қалай түсіндің? 3.Қайнау температурасы дегеніміз не?                 4.Су қайнар алдында қандай дыбыс естіледі?

Топтар сұрақтарға жауап беру арқылы диалогқа түседі.

Бағалау

Бағалау оқушының түсінгенін тексеру

Тақырыпты меңгеруіне байланысты тобын бағалау.

Рефлексия

 

 

Келесі оқу

§18. 11-жаттығу (7.8)

 

Похожие публикации:

06 апрель 2017 ашық сабак
06 апрель 2017 ашық сабак