Технология "БиС" » "О.МухаммадийСредняя школа имени " КММ
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"О.МухаммадийСредняя школа имени "
отдела образования Шуского района
Приемная
+7(72636) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72636) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
03
март
2021

Технология "БиС"

                            Вассерман Федер Яковлевич өткізген семинар

Вассерман Федер Яковлевич білім беру жөніндегі оқытушы-психолог, ширек ғасырдан астам уақыт адам баласының қаншалықты жетілу мүмкіндігі бар екендігіне түрлі тәсілдер әзірлеу арқылы адам санасын, дене саулығын дамыту мәселелерімен айналысып келеді.Ол "Биоақпараттану және синергетика" (бұдан әрі-БжС) деп аталатын оқыту сапасын басқарудағы ерекше білім беру технологиясының авторы.Қазіргі кезде жаңашыл педагог Нұрсұлтан Назарбаев Білім беру қоғамдық қорының кеңесшісі.
Ф.Я.Вассерман оқушылар мектеп орындығынан бастап-ақ интелектіні ойлау,есте сақтауды, шығармашылық бастамасын белсенді түрде дамытуы,үнемі жұмыс істейтін өзін-өзі басқару органдары,балардың өз бойларында қалыптасқан заңдар,оқушы қауымдастығы өмірінің ережелері арқылы қоғам өміріне белсенділікпен араласуы сондай-ақ таяу болашақта әлемді басқарып,оны жақсарта түсуі үшін ең жаңа технологиялардан хабардар болу тиіс.Егер бүгінгі күні білім сапасын арттырмай,оның түрлері мен мазмұнын өзгертіп, жаңартпайтын болсақ, үміт күттірер болашаққа қол жеткізу мүмкін емес,өйткені нақ осы білім ісі еліміздің өркендеуі мен қауіпсіздігі жүйесіндегі маңызды буын болып табылады.
Вассерман әзірлеген «БжС» оқыту сапасын басқару технологиясы-күрделі және сызықты емес жүйелер мен биоақпараттануды өзіндік ұйымдастыру туралы ғылыми ретінде – биологиялық ортадағы ақпараттық алмасу ғылымы ретінде синергетика заңдарына негізделген.
Синергетиканың негізінде өзара іс-қимылдарда орын теуіп бейберекеттікке әкелген кибернетика орнына келген тәртіп тудыратын өзара іс-әрекет қағадасы жатыр.Осы екі тәсілдің басты айырмашылығы мынады:өзара іс әрекететр синергизмі әрбір әріптес басқасының жетістігіне мүдделігі арқылы ұжымдық табысты көздейді, «біреу-бәрі үшін және бәрі-бірі үшін қағидасымен,ал кинернетикалық өзара іс-әрекет жалпы мақсаттар мен міндеттерді ескермейтін жеке табыстарға бағытталған.
Менің ойымша, бұл-әрбір мұғалім талап етілетін нәтижені іс жүзінде  әр сабақта жоспарлап,соған қол жеткізі аларлықтай мектептің оқу процесін ұйымдастыруға мүмкіндік беретін бірден-бір технология.Ең бастысы процеске балалардың өздері тең әріптес ретінде қатысқандықтан,оларың өзін-өзі ұйымдастыра білуі ой санасының дамуы мен оқуға деген ықыласы артады. 






Похожие публикации:

15 февраль 2021 Диплом
30 апрель 2017 Конституция